آمار فروشگاه
افراد آنلاین : 1 نفربازديد امروز : 6
بازديد ديروز : 94
كل بازديدها : 77577
دیگر امکانات
کتاب موج چهارم
قیمت: 22000 تومان
کتاب موج چهارم
چگونه زیر مجموعه های خود را بسازید
نوشته : ریچارد پو
ناشر : سراج
ترجمه : سید امیرحسین حجت خواه
شابک : 978-964-93319-7-2
تعداد صفحات : 336
شمارگان چاپ : 2000
نوبت چاپ : دوم- 1394
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 22000 تومان
درباره کتاب :در آستانه ی سال 2000 ریچارد پو با انتشار کتاب «موج چهارم : چگونه زیر مجموعه خود را بسازیم» نقطه عفی در تاریخ صنعت بازاریابی شبکه ای ه ثبت رساند. موج چهارم روی مهارت های مدیریتی متمرکز شد که برای ایجاد یک زیر مجموعه ی موفق برای توزیع کالا یا خدمات در قرن بیست و یکم ضروری است.
در کتاب موج چهارم پو مفاهیم خودسازی و رهبری را از منابع مختلفی نظیر ناپلئون بناپارت، استفن کاوی،آبراهام لینکلن،شرکت مک دونالد، اچ راس پیراد گرد هم آورده است و آنها را در راستای ایجاد یک ساختار بازاریابی شبکه ای به کار گرفته است.ریچارد پو در بررسی های موردی عملکرد رهبران حقیقی توزیع از این مفاهیم سود جسته است و با این کار شاهکاری منحصر به فرد خلق کرده است. رهبرانی که در این کتاب معرفی شده اند تولید کنندگان پردرآمدی هستند که زیر مجموعه های عظیم دارند و عملکرد خلاق از خود به نمایش گذاشته اند. آنها تجسم شیوه ها و مهارت های رهبری بودند که کتاب موج چهارم به خوانندگان خود توصیه می کند. پو روی استراتژی ها و تکنیک های مرحله به مرحله ای تاکید می کند که بازاریابان شبکه ای می توانند آنها را در فعالیت های روزانه خود به کار برند.
فهرست مطالب :
پیش گفتار
مقدمه
بخش اول - مسیر رهبری
فصل 1 : لحظه ی جادویی
فصل 2 : راه انداختن پمپ
فصل 3 : به درد هر کس نمی خورد
فصل 4 : رهبران به دنیا نمی آیند، ساخته می شوند
فصل 5 : موج چهـــــــــــــــــــارم
خلاصه ی فصل
بخش دوم - هفت خصلت یک رهبر بازاریابی چند سطحی
فصل 6 : چ چیز از یک انسان ، رهبر می سازد
فصل 7 : خصلت شماره ی 1 = انگیزش
فصل 8 : خصلت شماره ی 2 = پشتکار
فصل 9 : خصلت شماره ی 3 = آموزش پذیری
فصل 10 : خصلت شماره ی 4 = پوست کلفت
فصل 11 : خصلت شماره 5 = نگرش مثبت
فصل 12 : خصلت شماره ی 6 = دلسوزی
فصل 13 : خصلت شماره ی 7 = بینش
خلاصه ی فصل
بخش سوم - پنج استراتژی اصلی برای رهبری بازاریابی چند سحطی
فصل 14 : مهارت های یک رهبر
فصل 15 : استراتژی شماره 1 = یک گروه تشکیل دهید
فصل 16 : استراتژی شماره 2 = افراد خود را آموزش دهید
فصل 17 : استراتژی شماره 3 = با اقناع رهبری کنید
فصل 18 : استراتژی شماره 4 = انعطاف پذیر باشید
فصل 19 : استراتژی شماره 5 = همکار انتخاب کنید
خلاصه فصل
محصولات مرتبط