خرید اینترنتی آفتابگیر و بادگیر پنجره ماشین خرید لوازم آشپزخانه قیمت ماشین خرید پستی با پشتیبانی فهرست فروشگاه های هشت خرید فصل اول شهرزاد صفحه خرید اینترنتی خرید گل سر طرح ایران شاپ می خرید پرزگیر دوکاره ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق خرید قالب وردپرس خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون خرید لپ تاپ استوک
حذف در پنل کاربری [X]
کتاب موج چهارم

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 14
بازديد ديروز : 49
كل بازديدها : 43993

دیگر امکانات

کتاب موج چهارم

قیمت: 22000 تومان

کتاب موج چهارم
چگونه زیر مجموعه های خود را بسازید

نوشته : ریچارد پو
ناشر : سراج
ترجمه : سید امیرحسین حجت خواه
شابک : 978-964-93319-7-2
تعداد صفحات : 336
شمارگان چاپ : 2000
نوبت چاپ : دوم- 1394
لیتوگرافی : -

قیمت پشت جلد : 22000 تومان

درباره کتاب :
در آستانه ی سال 2000 ریچارد پو با انتشار کتاب «موج چهارم : چگونه زیر مجموعه خود را بسازیم» نقطه عفی در تاریخ صنعت بازاریابی شبکه ای ه ثبت رساند. موج چهارم روی مهارت های مدیریتی متمرکز شد که برای ایجاد یک زیر مجموعه ی موفق برای توزیع کالا یا خدمات در قرن بیست و یکم ضروری است.
در کتاب موج چهارم پو مفاهیم خودسازی و رهبری را از منابع مختلفی نظیر ناپلئون بناپارت، استفن کاوی،آبراهام لینکلن،شرکت مک دونالد، اچ راس پیراد گرد هم آورده است و آنها را در راستای ایجاد یک ساختار بازاریابی شبکه ای به کار گرفته است.ریچارد پو در بررسی های موردی عملکرد رهبران حقیقی توزیع از این مفاهیم سود جسته است و با این کار شاهکاری منحصر به فرد خلق کرده است. رهبرانی که در این کتاب معرفی شده اند تولید کنندگان پردرآمدی هستند که زیر مجموعه های عظیم دارند و عملکرد خلاق از خود به نمایش گذاشته اند. آنها تجسم شیوه ها و مهارت های رهبری بودند که کتاب موج چهارم به خوانندگان خود توصیه می کند. پو روی استراتژی ها و تکنیک های مرحله به مرحله ای تاکید می کند که بازاریابان شبکه ای می توانند آنها را در فعالیت های روزانه خود به کار برند.

فهرست مطالب :

پیش گفتار
مقدمه

بخش اول - مسیر رهبری
فصل 1 : لحظه ی جادویی
فصل 2 : راه انداختن پمپ
فصل 3 : به درد هر کس نمی خورد
فصل 4 : رهبران به دنیا نمی آیند، ساخته می شوند
فصل 5 : موج چهـــــــــــــــــــارم
خلاصه ی فصل

بخش دوم - هفت خصلت یک رهبر بازاریابی چند سطحی
فصل 6 : چ چیز از یک انسان ، رهبر می سازد
فصل 7 : خصلت شماره ی 1 = انگیزش
فصل 8 : خصلت شماره ی 2 = پشتکار
فصل 9 : خصلت شماره ی 3 = آموزش پذیری
فصل 10 : خصلت شماره ی 4 = پوست کلفت
فصل 11 : خصلت شماره 5 = نگرش مثبت
فصل 12 : خصلت شماره ی 6 = دلسوزی
فصل 13 : خصلت شماره ی 7 = بینش
خلاصه ی فصل

بخش سوم - پنج استراتژی اصلی برای رهبری بازاریابی چند سحطی
فصل 14 : مهارت های یک رهبر
فصل 15 : استراتژی شماره 1 = یک گروه تشکیل دهید
فصل 16 : استراتژی شماره 2 = افراد خود را آموزش دهید
فصل 17 : استراتژی شماره 3 = با اقناع رهبری کنید
فصل 18 : استراتژی شماره 4 = انعطاف پذیر باشید
فصل 19 : استراتژی شماره 5 = همکار انتخاب کنید
خلاصه فصل

محصولات مرتبط